Az AutoShip funkció webáruházunkban egy olyan lehetőség, mellyel vásárláskor automatikus emlékeztetőt állíthatsz be, hogy legközelebb véletlenül se feledkezz meg kedvenced tápjának vagy vitaminjának megrendeléséről.
Ha megrendeléskor ezt funkcót is aktiválod, akkor a beállított 2, 4 vagy 8 hét múlva aktuális időpont előtt 3 nappal emlékeztető e-mailt küldünk, melyben az esedékes vásárlásról írunk majd.
Mert, ha kéred ezt az automatikus emlékeztetőt, akkor a következő vásárláskor a választott termékhez -5% kedvezményt adunk a mindenkor aktuális árból.
Fontos:
2: A termékoldalon, ha egeredet a kosár ikon fölé helyezed, az alábbi kis emlékeztető ablak is megjelenik majd:
3: A kosár oldalon ez az alábbiként jelenik meg:
(Amely termék mellett nem talál ilyen kis négyzetet, az nem újrarendelhető.)
4: Amely terméket automatikus újrarendelési funkcióval szeretnéd kérni, jelöld be a termék neve előtti kis négyzetben szándékodat, valamint a kosár alján azt, hogy mennyi idő múlva lesz szükséged az új csomagra:
(Ha nem kívánod ezt a funkciót igénybevenni, csak hagyd üresen a kis jelölő négyzeteket.)
5: Végezetül folytasd a vásárlást a Tovább a személyes adatokra gombra kattintva.
A feliratkozással nem vállalsz semmilyen kockázatot, sem kötelességet.
Egyetlen alkalomra szól, és ha tetszik, akkor a következő alkalommal is kérheted. Ha pedig nem szimpatikus ez a lehetőség, akkor nem tömjük tovább felesleges levelekkel postafiókját. Így mindenki jól jár!
Tehát, ha vásárolsz a Grandopet Webáruházból egy tápot és kérsz hozzá 2 héttel későbbre egy emlékeztetőt, akkor ezt megküldjük neked a vásárlástól számítva 11 nap múlva, azaz a két héttel későbbi időpont előtt 3 nappal. Az emlékeztetőbe teszünk egy linket az általad választott termékkel, melyhez automatikusan -5% kedvezményt adunk. Ha arról a linkről vásárolsz, akkor megkapod az igért kedvezményt, más esetben azonban nem. Ráadásul, ha újra beállítod az AutoShipet, akkor 2 hét múlva megint küldjük az email. De ha nem, akkor ez a buli eddig tartott. Nem kell tartanod attól, hogy 2 hetente ezzel fogunk zaklatni az üzeneteinkkel.
1: Mikor is kapom az első -5%-os kedvezményt? Az első vásárláskor, amikor az AutoShipet beállítom?
Nem. Az első vásárláskor még nem adunk -5% kedvezményt, hiszen akkor mi értelme lenne ennek az egésznek? A kedvezményt akkor adjuk, ha az emlékeztető e-mailünkben lévő linkre kattintva rendeled meg a következő alkalommal a terméket.
2: Honnan tudom, hogy mennyi lesz a -5%-kal csökkentett ár?
Nos, ezt elsőre mi sem tudjuk pontosan, mert ezt a kedvezményt mindig az AutoShip emlékeztető időpontjában adjuk hozzá a termékhez, az akkor aktuális árhoz. Így, ha az adott termék nem akciós, akkor a teljes árból kerül levonásra a -5% kedvezmény. Ezt pedig az emlékeztető e-mailben lévő linkre kattintva találod majd.
3: A kedvezmény a teljes vásárlásra lesz érvényes?
Nem. A -5%-os kedvezményt csak azon termékekhez adjuk, melyekre az AutoShip funkciót kérted. Vagyis, ha a következő megrendeléskor a linkre kattintva megrendeled a kívánt termékeket, de még választasz hozzá néhány újat is, akkor a kedvezményt nem a vásárlás végösszegéből, hanem a korábban AutoShip funkcióval ellátott termékek árából adjuk.
4: Miért nem látom az első alkalommal a kedvezményt a kosár oldalon, amikor kérem ezt a lehetőséget?
Azért, mert az első alkalommal még nem jár ez a kedvezmény, csak akkor, amikor az emlékeztetőnkben megküldjük a termék újrarendeléséhez szükséges linket. Erre a linkre kattintva már ott lesz az a csinos -5%.
5: Ha most akciósan vettem egy terméket, akkor ebből az árból kapom majd következő alkalommal a kedvezményt?
Nem. A kedvezményt a mindenkor aktuális árból vonjuk le, így ha a következő alkalommal már nem akciós a termék, akkor a teljes árból kerül levonásra a -5%.
6: Bármilyen termékre kérhetem ezt az AutoShip funkciót?
A funkció csak állateledelekre, vitaminokra és étrendkiegészítőkre vonatkozik.
Az újra rendelés gyakoriságát a kosár megjelenítése után tudod megadni a kiválasztott termék esetében.