Garancia – avagy a visszaküldés módjai
Termékek visszaküldése a Grandopet webáruházba - Hogyan?
Ha a megrendelt termékek nem felelnek meg elvárásaidnak, mert
- az állateledel csomagolása sérülten érkezik,
- a megrendelt kutyaruha, fekhely, szállító box és egyéb eszközök mérete nem megfelelő, lehetőséget nyújtunk arra, hogy a csomag kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül visszaküldd azt nekünk.
Teendő:
- Csomagold vissza a termékeket az eredeti csomagolásba és mellékeld a maradéktalanul kitöltött Elállási nyilatkozatot. Ezt innen töltheted le. Kérjük, a nyilatkozaton tüntesd fel rendelésed azonosító számát is a könnyebb beazonosítás érdekében.
- Juttasd el vevőszolgálatunkhoz a csomagot postán, futárszolgálattal, vagy akár személyesen a 1194, Budapest, Hofherr Albert u. 42. címre.
Fontos! Amennyiben futárszolgálattal vagy postai úton küldöd vissza, őrizd meg a futártól, postáról kapott bizonylatot a csomag átadásáról, amíg a visszáru feldolgozásra nem kerül. Ez a dokumentum megerősíti, hogy a csomagot átadtad a futárnak.
A visszaküldés díja:
- Amennyiben a csomag eleve sérülten érkezett hozzád, vagy véletlenül nem azt a méretet, esetleg színt kaptad, amit rendeltél, természetesen a visszaküldés díját mi álljuk és kérésedre szállítási díj mentesen cseréljük.
Ez esetben kérjük vedd fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal a +3613483015 telefonszámon és az általad megadott címre küldjük futárunkat az átvételre.
- Ha azonban a csomag visszaküldése rajtunk kívül álló ok, pl. kutyaruha vásárlás esetén nem jól mérted le kedvenced és méret probléma adódott, vagy bármi egyéb okokból áll fenn, a csomagküldés díját nem áll módunkban fedezni. Így ennek költségét az általad választott szolgálató (GLS, MPL stb.) szabja meg.
A visszaküldés helye:
Tápfutár Webáruház Zrt.
1194, Budapest, Hofherr Albert u. 42.
FONTOS! A szállításkor fizetendő csomagok nem kerülnek átvételre. A termékeket használatlan állapotban, az eredeti címkékkel együtt kell visszavinni vagy visszaküldeni.