Loading...
Ingyenes házhozszállítás
Panaszkezelés

Problémád van a megrendelt termékkel?
 Nem megfelelő módon szállították ki a megrendelésedet?

Fordulj nyugodtan hozzánk, segítünk!

Örülünk, hogy minket választottál kedvenced ellátásához. Azonban előfordulhat, hogy valami nem úgy alakul, ahogy tervezted. Ne aggódj, azért vagyunk itt, hogy minden kérdésedre és problémádra gyors és hatékony megoldást találjunk!


Hogyan tudsz panaszt tenni?

Keresd fel ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségek egyikén:

E-mail: hello@grandopet.hu
Telefon: +36 1 348 3015


Írd le/mondd el részletesen a problémát, és add meg a rendelésszámodat, hogy minél gyorsabban segíthessünk.


Mit várhatsz tőlünk?

Gyors válasz: Ügyfélszolgálatunk 24 órán belül válaszol a megkeresésedre.
Megoldásra törekvés: Célunk, hogy minden problémát a lehető leggyorsabban és legjobban orvosoljunk.
Elégedettség: Mindent megteszünk annak érdekében, hogy elégedett, mosolygós vásárlóként távozz tőlünk.


Miben tudsz te segíteni annak érdekében, hogy a problémádat minél hamarabb meg tudjuk oldani:

Akár telefonon, akár e-mailben keresel meg minket, minden esetben add meg a rendelésszámodat, amennyiben már rendeltél tőlünk.
Amennyiben termékkel kapcsolatos kérdésed lenne, minden esetben add meg a termék cikkszámát (is)!

Sérült csomagolás esetén csatolj fényképet vagy videót a hibás termékről/csomagolásról!

Írd le részletesen, hogy mi a probléma, és milyen megoldást szeretnél!

Ha bármi kérdésed van, vagy segítségre van szükséged, ne habozz felkeresni minket! Azért vagyunk itt, hogy segítsünk neked és kisállatodnak egyaránt.

Köszönjük, hogy minket választottál!

A Grandopet Webáruház csapata

Az újra rendelés gyakoriságát a kosár megjelenítése után tudod megadni a kiválasztott termék esetében.